Finbesök

Jag har som sagt haft besök av mamma som kom i torsdagskväll och åkte hem i förmiddags. Vi har haft några härliga dagar som inte varit alltför ansträngningar. Började med pizza på torsdagen och efter lunchen på fredagen blev det shopping ute på Hansa och sen en sväng på Maxi. Under gårdagen blev det först en snabbis på stan och sen åkte vi på en cykeltur i ca 3 timmar runt här i Kalmar. Upp till Norrliden och sen småvägar vid vattnet fram till Svinö där vi fikade gott i solen. Sen blev det en sväng till Varvsholmen eftersom mamma ville se Robert Gustavssons kvarter innan vi tog en omvägen förbi Giraffen hem. Den kvällen avslutades framför Mello där vi (liksom på fredagen) avnöj ost och kex tillsammans med en massa frukt och ett glas vitt.

Efter att ha lämnat av mamma idag så har det blivit mestadels plugg för min del, dock med fem-milen som sällskap och paus för OTH. Det känns lite jobbigt att behöva komma in i plugget igen efter några dagar utan det, men om ca tre veckor bär det av till London och innan dess ska ett seminarium och en tenta hinnas med. Dessutom kursstar x2 och helst så mycket plugg i förväg som möjligt i dom nya kurserna. Så jag har tre veckor fulla med plugg framför mej, men belöningen är helt klart den bästa jag kan tänka mej för tillfället.

Hoppas ni alla haft några bra dagar!
xoxo

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback