Redan mars!

Kan inte riktigt förstå att det är första mars idag. Det känns som om julen nyss var här och så har det redan gått dryga två månader. Helt sjukt vad tiden går fort ibland och det är inte så konstigt att jag börja känna mej lite gammal.

Idag dissade jag föreläsningen (vilket tydligen bara håll på knappa timmen ändå) för att se på skidorna men det blev ju som sagt inte så lyckat. Jag hade ärligt trott på medalj idag, eller i alla fall topp fem. Nu blev det ju som vi alla vet betydligt sämre. Och visst, det beror väldigt mycket på skidorna, men jag tycker det känns lite fel när dom hoppar på dom hela tiden och är det enda dom vill prata om. Det känns som om det börjar bli lite uttjatat nu tycker ja...

Nu ska jag snart ta tag i städningen innan det blir en lugn kväll, eller en fortsatt lugn dag kanske jag ska säga. Imorgon, liksom resten av vekan, är det föreläsning 9-11.45 som gäller.

xoxo

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback