Friday

Ikväll blir det en riktig myskväll på Skräddaretorpsvägen hade jag tänkt. Har kvar lite ost och kex sen mamma var här förre helgen, så det blir det tillsammans med Trocadero och så tänkte jag tända ljus i hela lägenheten. Sen parkerar jag i soffan och hoppas att det är något att kika på. Tycker det är lite dåligt med det faktiskt, fast såg att Så ska det låta skulle börja snart vilket ska blir riktigt roligt. Är lite svag för det programmet när bra artister är med, men det ska tilläggas att Peter Settman gör halva programmet helt själv. Men tror att det är nästa vecka eller om det är två veckor kvar.

I alla fall blir det nog troligtvis en lugn helg, det kanske behövs inför tentan som ligger om knappa två veckor. Och sen så närmar ju sig London med stormsteg också, mindre än tre veckor kvar nu!

Btw så älskar jag min nya dörrmatta som jag och mamma köpte, kanske bjuder på en bild vid ett senare tillfälle.

xoxo

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback