Ber om ursäkt...

...för de dåliga uppdateringarna. Men skolan har varit hektiskt fram tills för några timmar sen då duggan avslutades. Nu är det bara ett stort arbete kvar, som ska in om två veckor, en opponering och en presentation innan jag tar sommarlov och laddar inför det sista året på utbildningen. Helt sjukt att det bara är en termin kvar i Kalmar och sen en på praktik innan jag tar examen.

Eftersom jag lovade Filippa frukost hos mej imorgon med nybakade bullar var jag tvungen att ställa mej och knåda ihop degen nyss. Fick skynda mej lite för att hinna klart i tid, klockan börjar ju närma sig nio och dags för andra semifinalen. Blir nog att jag gör på liknade sätt som i tisdags, dvs att jag sitter och flippar lite. Har inte riktigt orken att höra alla bidragen och sen höra hälften av dom igen på lördag.

Dags att stänga ner och ta på tv:n.
Ha en bra kväll allesammans!
xoxo

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback