Lejonkungen

Har precis bokat våra musikalbiljetter till Londonresan och det blev till Lion King. Jag sa till mitt ressällskap att så länge det inte blev We Will Rock You eller Grease så kunde jag tänka mej i princip allt, kände att det inte var så kul att se samma föreställningar igen. Men Lejonkungen blir nog riktigt bra, man känner ju igen låtarna och handlingen och sen så är det alltid hög kvalitet på West End. Det här gör att jag läntar ännu mer till resan, vilken nu bara ligger knappa tre veckor bort: Om tre veckor imorgon åker jag till Västerås för att övernatta hos Frida. Helt sjukt vad tiden kan gå sakta ibland, men det kanske är bra med tanke på allt jag har att göra innan.

Nu ska jag ta mej en kopp med förskylningste och hoppas att det hjälper någorlund. Min lilla förskylning som jag säkert snart haft en månad har blivit lite värre nu. Så det blir att kurrera kroppen och ta det lugnt på träningarna, för jag tänker bli frisk innan slutet av mars.

xoxo

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback