Nytt kapitel

Vi tar och börjar från början. Måndagens yoga var precis vad jag behövde, att släppa tankarna och bara ta det lugnt. Men när jag slappnar av och inte riktigt tänker kommer de ändå upp en massa tankar i huvudet, vissa mer passande än andra. Så i vissa fall fick jag hålla mej för att inte börja skratta. Själva övningarna var lättare än vad jag trodde, men det betyder inte att det var lätt utan jag kände mej lite dålig. Men vafan, jag är stolt att jag inte ramlade i backen.

Dagens tenta kan ha gått både bu och bä, tror allt hänger på en fråga och hur hon godkänner min förklaring till varför jag svarade som jag gjorde. Om hon inte gör det så kuggar jag vilket jag inte riktigt har tid för... Har också hunnit med en sväng till frissan (igen, jag vet) innan jag parkerade i sängen. Nu är det dock dags att börja ta tag i förberedelserna inför kvällens festligheter. Lämnar nog cykeln hemma idag för all blåst, så då har man en tid att passa också. Imorgon är sen en fri dag och vi har bokat in bakishäng hos Fanny, ska också ner på stan och bl a växla pengar. Sen ska vi också kanske sitta och planera en eventuell resa i maj, har lite planer för oss.

På fredag är det så dags att vända blad och börja på det nya kapitlet. Ett kapitel närmare sommaren och framtida examen.

xoxo

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback