It's time

Så var det äntligen dags att bege sig mot sydligare breddgrader, men först blir det nordligare en stund. Åker till Västerås imorgon förmiddag och sover hos finaste Frida innan planet lyfter på onsdags eftermiddagen. Har packat i eftermiddag och nu på kvällningen men väskan är nästan tom, precis som jag vill att den ska vara. När man åker till London vill man ju ha så mycket plats till nya saker som det bara går. Tanken är att det ska bli en hel del shopping, men får väl se hur det blir. En sak som är säker är att jag inte kommer komma hem utan någonting, det kan jag lova.

Så nu blir det dött här på bloggen ett tag (som jag såg att det också varit). När jag skriver nästa gång hoppas jag att jag kan säga att resan var underbar och vädret helt okej, det är vad jag håller tummarna för. Kikade på prognosen igår och då såg det ut som om det skulle vara regn på onsdag men sedan uppehåll. Mycket hinner ändras men det låter ändå helt okej, sålänge det inte är regn hela dagarna ska man inte klaga.

xoxo

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback