Celebrity

Det blev ingen promenad utan trikken... Fastnade framför ett gammalt program av 'Top Model' så tiden rann iväg. Mötte i alla fall upp Frida på 'Gina' och vi gick runt och kikade lite i några affärer. Jag kom hem med det jag skulle (spray till min skinnjacka) och ingenting mer, nästan lite stolt ;)    Känner att det är tur att jag har Londonresan, för jag shoppar ju hellre där än här. Lite bättre utbud om man säger så. Frida köpte bland annat ett par skor, väldigt fina!

Kom hem vid sex ungefär och åt innan det bar av till gymmet, 45 minuter på bandet. Imorgon vågar jag nog trappa upp lite mer, för jag känner knappt av halsen nu. Sitter och halvkollar på fotbollen för tillfället och hoppas att Man U vinner, inte för att jag personligen tycker det utan mer för att jag ska jobba imorgon. Och om dom förlorar är nog inte Khawar på speciellt bra humör, haha. Men det kan ju vara lite kul på ett sätt, för då kan man retas lite ;)

Jag kan också lägga till ytterligare ett namn på min "kändis-lista". Såg nämligen en på stan idag, den första här i Oslo. Eller man har säkert sett flera utan att jag vetat om det. Först tänkte jag bara, 'Han var ju söt' men sen när jag kollade en gång till så kände jag igen honom. Tror att det kommer att gå riktigt bra för honom i 'Eurovision', eller jag gillar låten och tror att fler gör/kommer göra det. När är finalen egentligen? Något att kolla upp kanske...


Alexander Rybak


Det är verkligen vår här, varit runt 15 grader trots att det varit molnigt hela dagen. Och igår när F och jag tog en kvällspromenad runt nio så var det ungrfär 10 grader varmt. Hoppas bara att solen kommer också, till helgen kanske?!

xoxo

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback