I can't help it, I just like it so much ;)

Måste bara lite snabbt slänga in min favoritreklam för tillfället. Kan inte sluta skratta när jag ser den, haha. Är nästan som brorsan för x-antal år sen på julafton när vi kollade Kalle Anka: 'Det är är bra det... Det här är bra det..... Det här är bra det...' ja, så fortsattde det för varje nytt klipp :p Jag måste ändå säga att av varianten som går på tv just nu så gillar jag han med bilen mest, och speciellt när han sitter bakom bilen och drar i den. Haha, skrattar varje gång :)

Så igår kväll så hittade jag fler versioner också, satt och skrattade här i köket. Kanske inte är bästa kvaliten på filmerna, men vill ni ha er ett gott skratt så gå in och kika :D

nomilktoday.no och gå sen in på 'Reklamfilmer' och njut!


Har sedan jag klev upp för ca 40 minuter sen diskat en del av disken, förstår inte hur det blev så mycket på bara några timmar igår... Sen väntar frukost, en sväng ner på byn för att bl a lämna kläder på Adecco och Ica, städning, gymmet, packnin...ja jag har en del att stå i. Men imorgon den här tiden befinner jag mej någonstans mellan Oslo och Stockholm för att till slut hamna på Brändströmsgatan 9B innan kvällen :)

xoxo

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback