'I just wish you all the best...'

Gårdagen var kul, ska inte säga någonting annat. Jag hade trevligt och det är ju huvudsaken, att det sen blev som det blev är en annan sak. Kände i alla fall att jag tog rätt beslut och hakade på rätt folk. Att kvällen sen slutade tidigt är en annan sak. Jobbar med sjukt sköna människor i alla fall, och jag gillar det :)

Kjersti's och mitt försök att ge oss på Ove gick väl inte överdrivet bra precis. Slutade med att jag nästan låg på backen, inte bra att den man ska fälla flyttar på benet, haha ;) 

Nu väntar snart en sväng ner på byn för Frida och mej. Fördriva lite tid i det tråkiga vädret, mulet... :(  Men men, så länge det inte snöar/regnar så ska jag inte klaga. Vad som händer ikväll får tiden utvisa.

xoxo

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback