I love the weather

Vädret är verkligen på min sida, så det känns ju skönt, att något är det. Annars har dagen inte varit den bästa, massa tankar/känslor som flyger runt i huvudet. Just nu skulle jag behöva Thailand igen, bara kunna släppa allt och leva för just den dagen. Inga planer eller annat att bry sig om eftersom man ändå befann sig i princip på andra sidan jordklotet.

Gårdagen var rolig iaf, lagfest hos Jonsson och sen Statt, riktigt mycket folk och många kända ansikten. Vissa som man inte sett på flera år, så det var trevligt. Saknade en person dock, och det rejält, men nästa gång vännen. Nattbussen hem, lika drygt som vanligt, men Furubom och Uffe fick mej och Malin att skratta iaf, haha det såg riktigt roligt ut. Skulle kunna tänka mej att Bohlin har en bula i huvudet idag ;) Nej, nattbussen är inget för mej...blev ett antal sms före/under resan också, allt skulle väl inte ha sagts, lika så idag.


Vad är en lagfest utan allsång?! ;p


Men nu känner jag att jag inte orkar bry mej längre, känns som om allt har en mening, även detta. Det här bevisar att hur jag levt under de senaste åren nog är det bästa sättet, det är inte bra att släppa personer alltför nära. Det är ytterst få personer som verkligen får tillåtelse att komma nära mej och jag gjorde misstaget att tro att du skulle bli en av dessa personer. Men nu känns det som om det är locket på, orkar inte mer.





'All this time I was wasting hoping you would come around
I've been giving out chances every time
And all you do is let me down'

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback