New week

Så var en ny vecka igång, och den började inte som planerat. 8.30 imorse ringde telen och Gro undrade om jag kunde börja jobba tidigare. Jag hade ju inga andra planer så jag skulle börja tio vilket betydde att jag hade lite dryga timmen på mej innan jag skulle gå. Så det blev till att slänga sig in i duschen, göra sig färdig och äta frulle. Men det var skönt att jobba den tiden, kom iofs därifrån nästan en timme senare, men det gör inget. Blir nog ledig imorgon så då blir det gymmet och en sväng till Coop tror jag, 10-kronors marknad där, så får se om jag tar en promenad dit.

Jag och Paula har suttit och kollat på 'Inför Eurovision' (eller vad det nu heter...), och ja vad ska man säga. Det finns ju bidrag från allt mellan himel och jord minst sagt. Haha, men man får skratta lite i alla fall :)

Måste kontakta Faxeholmen också, börjar verkligen bli dags att veta hur det blir med jobb nu. Men det tar vi imorgon, sliten nu. Ska bara slappa och sen blir det kanske sängen ganska tidigt, tror att mina roomies är trötta.

xoxo

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback