Out in the park

Så var ännu en helg över och en ny vecka börjar om bara  två timmar. Kommer att bli en lång vecka för mej, jobbar måndag till lördag, men det är bara att tacka och ta emot.

Dagen har spenderats i sängen till halv ett då Frida kom hem och jag var tvungen att gå upp. Sen blev det några timmar i Sofienbergs-parken innan soffan/tv:n/datorn hägrade. Eller jag har plockat undan tvätt, ätit och tagit en promenad också. Och snackat med Vickan, så nu är man uppdaterad :)

Gårdagen var väldigt lång men också kul. Jobbade som sagt mellan 9-18 och det var väldigt jobbigt, mycket folk mest hela tiden. Men överlevde passet och kunde gå hem strax efter sex. Kom hem och duschade, åt och gjorde mej klar innan jag och Frida promenerade hem till Jennifer. Där väntades "jobb-fest", mycket trevligt. Blev aldrig krogen utan jag gick hem strax efter halv två. Många nya minnen sen den kvällen, haha ibland så vet jag inte vart jag ska gömma mej själv. Men som sagt en riktigt kul kväll, tack till alla som var inblandade =)


Paula har återigen kommit till norsk mark efter sina 24 timmar hemma i Hudik. Vi har uppdaterat lite varandra lite och nu väntar snart sängen. Dom andra två ska ju upp tidigt imorgon. Känns faktiskt skönt att mest jobba kvällar, man kan sova lite längre och har hela förmiddagen fri. Ska vara fint väder imorgon så det hoppas jag verkligen på, sitta och glassa lite i solen skulle inte vara helt fel.

xoxo

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback