The spring is here

Ja, nu mina damer och herrar har våren verkligen kommit hit till Oslo. För idag såg jag nämligen Tussilago! :) Krokusar och snödroppar i all ära, men för mej är Tussilago verkligen vår.





Dagen har varit fullspäckad med skön, det har varit sol och varmt som bara den. Så nu hoppas jag att Gävle och Ljusne kan bjuda på lika bra väder. Även om jag inte har sånna förväntningar..

Har hunnit med att städa, diska x2, varit på stan och shoppat, lämnat kläder på Adecco samt Ica, gymmat, promenerat, handlat, återvunnit, pantat, ätit, packat...ja det var väl det. Tycker att jag fått in rätt mycket måste jag säga.

Imorgon bär det alltså av hemåt, 7.25 avgår tåget härifrån Oslo S och jag ska förhoppningsvis vara i Gävle strax före fyra. Längtar!

xoxo

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback