Time to work

Nu är det snart dags att pallra sig iväg till jobbet, eller snart och snart, lite drygt en timme ;)  Kommer nog vara helt slutkörd har ju inte jobbat på nästan två veckor, haha. Men det känns skönt att komma igång igen. Har fått lite fler tider denna och nästa vecka också, så det känns bra. 'Super-uke' nästa vecka så det behövdes lite extra personal, får ha frukten på torsdagen i stället för kassan. Men känns som om det kommer bli till att ränna fram och tillbaka hela tiden eftersom det är då det är tillbud på frukt och grönt. Men det är en vecka kvar så jag hinner förbereda mej :p

Dom ringde också från Attendo och frågade om jag kunde tänka mej att jobba hos dom men med ett annat jobb. Tackade nej, känns inte lockande plus att det bara är en och en halv månad kvar tills jag troligtvis flyttar hem. Det är helt sjuk, tiden springer iväg. Eller inget är ju klart än, men nästan...

Efter mycket om och men får det bli vårrulle till lunch/middag (vad kallar man det om man äter runt två?), blir bra det. Har också kollat lite mer på deklarationen här i Norge och nu tror jag att jag kommer få tillbaka pengar även där :) Förstår fortsatt inte riktigt plus att jag inte hittar min pin-kod som jag tydligen ska ha fått. Får göra ett nytt försök imorgon, annars är det bara att beställa en ny. Haha, inte så lätt att hålla koll på allt hela tiden.


P åker på snabbvisit hem till Hudik över helgen, så det blir bara Frida och jag här hemma. Får väl se vad som hittas på, har tvätt på fredag och sen ska jag jobba lite på lördagen.


xoxo

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback