Tourist

Japp, en sådan har jag varit idag: 'Turist i egen by'. Jag, Jennifer, Sofia, Silje och Jonas tog båten ut till Bygdö och gick där på två museum. Ett vikinga och ett som hetten 'Kon Tak'. Jag är ju inte speciellet mycket för museér (hur stavas det egentligen?) men det var en trevlig dag. Min kamera dog efter ett kort så jag tänkte jag skulle ta de andras någon gång. Har lite kort sen tidigare som jag ska få från Silje också, så det kan hända att det kommer upp lite kort här någon gång snart.

Gårdagen bestod först av arbete innan jag tog en powernap och åt lite sallad innan en promenad i solskenet stod på schemat. Köpte mej en glass och gick och myste. Kom hem och tog en dusch och lagade lite mat samtidigt som jag gjorde mej färdig. Tog mej till Jennifer's kollektiv strax efter nio där det väntade förfest, riktigt trevligt. Sen iväg till 'Parkteatret' där en kul kväll väntade. Hade det riktigt trevligt och det var skön musik, man kunde liksom inte stå still. En kväll att minnas, helt klart :) Knatade hemåt strax före allt skulle stänga och var hemma vid halv fyra.


Jag borde inte tänka på det men kan inte låta bli.
Funderar fram och tillbaka, fram och tillbaka.
Du kan inte ha kakan och samtidigt äta den!
Så även du kanske har lite att fundera på.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback