Update

Ja, här kommer nu en liten uppdatering av vad som hänt sen sist, men det är inte så mycket.

Tisdagen blev jag helt ledig vilket jag inte tackade nej till, när jag ändå skulle jobba fem dagar denna vecka liksom. Så den dagen spenderades med Elixia x2, stan och lite slapp samt lite nyttiga "saker". Kom hem med en hel del saker, 30% på Cubus gillar vi ;)

Onsdagen bestod nästan bara av gymmet och jobbet, blev kvar en timme längre så slutade åtta. Behövde bara sitta i kassan i tre timmar vilket var skönt. Sen så hjälpte jag till med frukten inför torsdagen. Började med att dela sju kartonger med meloner, sen skrev jag ut etiketter och fyllde på lite varor och så. Sista timmen som jag var kvar extra hjälpte jag till med att fylla på varor, ni skulle ha sett lagret. Haha, har aldrig sett något liknande, smockfullt rent ut sagt ;)
 
Gårdagen gick bättre än förväntat, tack och lov. Det var inte alls lika stressigt som jag trodde i avdelningen och det kändes skönt. Visst, jag hade saker att göra hela tiden och det var aldrig en lugn stund. Men jag hade förväntat ett mer kaos än vad det var. Skippade gymmet på morgonen och åkte det på stan för att lämna tillbaka en tröja och så blev det ett besök på Vinmonopolet ;p Sen när jag gick till jobbet strax före två så hade vi lika gärna kunnat befunnit oss i slutet av juni än i april. Det var hur varmt som helst rent ut sagt, gick med leggings, linne och skinnjackan och svettades nästan :)

Idag har jag inte kommit så långt än. Ätit frulle för en timme sen ungefär och sen har jag suttit här och kikat runt lite. Ska ta tag i lite saker som jag måste göra och sen blir det gymmet. Ska väl kila iväg och kika om jag ska handla något pålägg eller så också, passa på när det är tilbud. Men får se om jag hittar något jag blir sugen på. Sen så börjar det spricka upp nu så det kanske blir lite chill i solen också förhoppningsvis.

xoxo

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback