'What good is a heart if there ain´t love in it...'

Jag har ju inte varit så aktiv här på sidan men det ska jag nu försöka ändra på. Jag som tycker att det är så kul när folk uppdaterar sina bloggar ofta kan inte göra det själv, men nu jävlar...

Morgonen och förmiddagen har sett ut som följer: Upp 7.30 och iväg till Kiwi där det handlades bl a bröd. Sen blev det frukost och efter det sortering av tvätt innan gymmet väntade. Var väl kanske på Elixia i 45 minuter eller så och sen hem och duschade innan det var dags för tvätt. Och som jag har tvättat, haha var en hel del om man säger så. Har tvätt över hela lägenheten och än är det lite kvar ;p Nöjd när man kommer ner och hon som ska tvätta efter oss redan har slängt i en maskin, 'Jag såg inga kläder så jag trodde du var färdig' var kommentaren jag fick. Men nu är hon snäll och slänger i sista maskinen åt mej så det går bra ändå.

Lunch/middagen är på g också, blir fiskbullar och mos idag. Mums! Får passa på när Frida inte är hemma eftersom hon inte har en förkärlek till det precis ;) Sen bär det av till jobbet och direkt efter är det möte, så när jag kommer hem ikväll är en bra fråga... Upp sju imorgon i alla fall och jobba på Attendo, känner jag mej själv rätt kommer jag vara väldigt sliten efteråt och lördagen ska vi nog inte ens prata om. Hoppas bara att kroppen överraskar mej.

Vad har annars skett då... Utgång i lördags, helt okej och bäst av allt: anglingsdansen återuppstod, thanks P :D
Och så vågar jag nog säga att våren är här också och jag gillar det skarpt. Solen värmer, himlen är blå och snön är nästan borta - I like! Och så just det här med att man inte behöver ha så mycket kläder på sig när man ska gå ut är så skönt, hoppas verkligen att det fortsätter så här nu.


Ja just ja, jag bjöd P på en liten dans igår kväll också. Haha, vad vi skrattade! ;)


xoxo

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback