All things are gonna happen naturally

Nu var det längesen igen, förlåt. Förstår inte varför det går så lång tid emellan gångerna, tänker jämt att jag ska skriva men så blir det inte så ändå. Ska försöka bättra mej!

Blev ridning i torsdags och det gick över förväntan måste jag säga. Visst var man ovan och när vi skulle trava så dunkade jag ner i sadeln ;) Men det var riktigt skoj och konstigt nog kände jag knappt av det dagen efter om man bortser från en lite ömmande rygg.

Känns riktigt skönt att nu ha semester och det var underbart på fredagen när man slutade och visste att man inte behövde komma tillbaka på måndagen :) Blev en lugn hemmakväll tillsammans med syster då. Färgade håret på mej och chillade framför tv:n bara.

På lördagen var det först träning halv tolv och ja, va ska man säga om vårat lag?! Lina var fortfarande full och kanske hälften var bakis vilket resulterade i att även jag kände mej bakfull ;) Men vi tog oss igenom träningen (Lina satt på sidan halva tiden men hon var duktig ändå måste jag säga) och sen åkte jag hem och tog en lång dusch. Åt lite gröt till lunch och sen ner på affären och handla lite. Hem och gjorde mej klar och sen kom Elin strax efter fyra och hämtade upp mej. Dags att åka ut till Älgnäs och fira :) Återigen en riktigt rolig stugfest hos Obbarius och vi var tolv som var där och grillade och hade det skoj. Dagen efter blev jag hur nöjd som helst när ingen kom ihåg vad Loke gjort på mej, något som jag trodde jag skulle få höra en hel del framöver ;) Körde Elins bil hem vid tre-snåret och sen intog jag soffläge mestadels av tiden.

Första dagen på semestern bjöd på finväder. Blev en sväng in till stan för att träffa Anna och avnjuta sommarens första mjukglass. Gick runt och hade det allmänt mysigt! Sen hem och laga mat och iväg till Iggesund för match. Spelade första 40 minuterna och orkade mer än förväntat, men resultatet blev ju inte det bästa. Men det är väl bara att ta nya tag till på lördag.



Sen jag gick upp runt 10 så har jag ätit frukost, bakat sockerkaka och plockat hallon som jag fryst in. Nu väntar en sväng till stugan där vi ska plocka blåbär och hjälpa morfar att klippa gräset. Det gäller att fylla frysen nu när man ska flytta ;)

xoxo

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback