I'm moving on

Nu är det så snart äntligen dags att börja resan söderut. Bilen är färdigpackad, katten lämnad i stugan med morfar och jag har lite tid över konstigt nog. Stressat som en tok idag känns det som och jag tror (och hoppas!) att jag fått med mej allt. Sitter och väntar på att mamma ska komma hem från jobbet så att vi kan påbörja de 30 milen ner till Malmköping där vi ska övernatta. Det betyder att jag får vänta tills imorgon att komma hem till min nya stad och jag är riktigt nyfiken på att se lägenheten. Kommer nog bli en lång och tjatig resa men det är det värt. Håller tummarna på att allt ska flyta på bra och att lägenheten är beboelig (?).


Förväntansfull tjej som äntligen får börja om i ny stad.

xoxo

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback