There´s a lot of things to do before you die

Sista dagen ensam hemma, har gått riktigt fort dessa dagar. Så väntar väl hem mamma och pappa på eftermiddagen om allt går som planerat.

Gårdagen var riktigt rolig. Blev Flinken i stället för badet och det blev kanoners, jag, Becki och Mickis hade det riktigt mysigt. Men man har fått bekräftat att när det gäller att slå rakt så är jag inte speciellt bra ;) Blev en omgång och när vi skulle lämna tillbaka klubborna så funderade jag på om det skulle bli sommarens första kulglass eller inte. Sofie Becker kom så vi pratade med henne en stund och hon skulle ha glass så det blev en för oss också. Haha, kul var det och mycket gott :) Åkte hem till Rebecca Björklund där även Amanda befann sig. Umgicks en stund medans Becki fick färg i sitt hår. Sen promenerade jag hem, riktigt skönt och behövligt.


Becki på g.


Vissa banor var lättare än andra.


Sista banan och inte min favorit. Undrar hur många gånger Becki körde med 'Fråga Kocke hur många hon fick på sista!'


En koncentrerad Mickis.


Blev ganska jämt till slut, med Mickis som segrare. Vi läre ju vara snäll mot dom som är yngre ;)


Tog mej en kvällspromenad strax efter nio, och Ljusne är allt bra fint om somrarna ändå.

Vad som händer idag har jag ingen aning om.

xoxo

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback