Good morning, beautiful

Sitter i sängen och är lite smått nyvaken, hade tänkt sovit en stund till men det är så att vi har en katt. Sitter vid fönstret och ska in och sen ska hon ut nästan direkt igen. Tror att jag har släppt in och ut henne säkert tre-fyra gånger på knappa tre timmar. Så jag gav upp sovandet och tog fram datorn i stället, har ju inte varit så bra med uppdateringar här på sistone men nu kommer en. Om jag kommer ihåg vad jag har gjort ;)

I söndags var jag och mamma in till E-center för lite flytt-shopping till mej. Fick med mej en hel del hem från listan och nu saknas det inte så mycket ändå. Blir troligtvis en sväng dit igen innan torsdag för ytterligare påfyllning bland kartonger och påsar. Måndagen minns jag faktiskt inte vad jag gjorde för något, tror iaf att det blev en hel del packning, lika så på tisdagen. Träning på tisdag var det i alla fall och vi var sju tappra själar som kom till Borgen i regnet, men roligt hade vi :)

Onsdag och jag begav mej ut till Sandarna för att hälsa på Anna med hundar. Kom dit strax före elva och lämnade väl Postvägen sissodär tre timmar senare. Hann med en promenad, lite bus och lite mys i sängen med Zaga och Doriz. Dock hade jag en hel del rivsår på armarna när jag kom hem, föredrar katter när det gäller att leka eftersom dom kan dra in sina klor. Kom hem och åt lunch och när mamma kom hem från jobbet åkte vi till stan för att kolla lite pris på tv, det är mycket som ska köpas när man ska flytta. 


Gick ner till hamnen (?) och badade lite med dom.


Sen somnade dom tack och lov så vi fick lite lugn och ro. Här lilla Doriz.


Och Zaga.

Gårdagen 
bjöd på fint och varmt väder så jag passade på att ligga i solstolen och njuta, för vad som kan ha varit sista gången i år. När solen försvann blev det datorn och renskrivning sen Thailand, börar se ett slut på det nu i alla fall. Träning klockan sju och hade förväntat mej att få vara på Borgen, men när jag kom dit var det match. Fyra personer kom det plus Jenny som bara skulle vara med och träna för kul. Så coach sket i oss och åkte hem men vi bestämde oss för att leka lite och träna en stund i alla fall. Lite ring och spel senare så gav även vi upp och begav oss hemåt. Tog en promenad till Gisela för att lämna lite godis till Selma och blev kvar där en liten stund innan jag gick hem igen.

Idag har jag inga planer alls, så bara höra av er om ni känner för det. Kvällen är också oplanerad, blir nyktert men hittar gärna på något. Sista helgen i Ljusne är det också, och jag längtar efter att åka härifrån.

xoxo 

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback