Wishing I could be with you to share the view

När jag vaknade igår var det blå himmel och knappt ett moln, inte så varmt i och för sig men jag hade förhoppningar om att temperaturen skulle stiga när solen blev varmare. Nu blev det så, men samtidigt drog molnen in och solstolen fick inget besök av mej. I stället tog jag cykeln och trampade upp till byn och besökte farmor, händer inte alltför ofta tyvärr. Satt och umgicks med henne i cirka två timmar innan jag klev upp  på cykeln igen. Hade med mej bikini och handduk, för jag tänkte att kanske skulle det bli ett dopp däruppe den här sommaren också, om bara molnen försvann. Men doppet är fortfarande ogjort.

På vägen hem blev det en sista sväng upp till Askers för att ta in posten och sen bar det av hem till villan. Hann precis komma hem och hänga upp tvätten innan mamma och pappa kom hem. Så då blev det att hjälpa till att bära in lite saker från bilen och sen åka och handla lite mat. Åt bra precis klockan fyra och sen lite chill framför tv:n. Vid halv sju cyklade jag och mamma ner till stugan för att säga hej då till "skåningarna" som åker vidare till Öland nu på morgonen innan dom kommer tillbaka hem till Helsingborg imorgon någon gång.


Jag, Linnea och Felicia tog oss en liten tur med kanoten.

Nu väntar lunch om en timme lite drygt och sen iväg till Borgen, match i Kilafors klockan tre. Sen då? Grillning när jag kommer hem men efter det har jag inga planer alls och känner verkligen för att hitta på något. Men de allra flesta ska till Folkan tror ja så får väl se om jag hittar någon som vill umgås.

xoxo

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback