But after going through this, it's easier to see the reason why

Det har varit en väldigt lång dag på jobbet idag, känns som om man jobbade och jobbade och klockan stod still. Åkte runt med Börje efter lunchen och det är sjukt vad mycket det är kvar att göra. Man vill nästan inte veta hur mycket det är. Tjatigt med sant. Något som också är sant är att jag bara har tre dagar kvar vilket känns underbart skönt! Blir till att fira det, och självklart Håkan, på lördag. Längtar =)

Annars har det väl inte hänt så mycket specielt. Fullt upp på dagarna med träningar som börjar klockan fem vilket betyder att det blir lite stress. Hem och äta lite gröt och sen bege sig ner på Borgen. Men det funkar det också.

På söndagen åkte jag, Sis och pappa upp till byn en snabbis för att framför allt kolla efter en cykel åt mej. Vi hittade även väldigt gamla fotbollsskor (bilder kommer) som var från min farfars bror. Har för mej att pappa sa att dom var från 40-talet eller så. Tänk er skor i läder med bara någon dobb på samt någon typ av stålhetta (?) fram. Skämtar inte när jag säger att varje sko kanske vägde 1 kilo (!), fatta att springa runt med det. Jag skulle nog bli trött av att bara lyfta fötterna :p

Imorgon väntar träning direkt efter jobbet igen och på torsdag ska jag upp till byn om det inte regnar. Anna har nämligen kommit på att hon ska sätta sig i en hästsadel igen. Sa i början av sommaren att Malin skulle få ta med mej ut på en ridtur, och sagt och gjort, på torsdag är det tänkt att det ska bli av. Red ju när jag var yngre men tror att jag slutade när jag skulle börja sexan om jag inte minns helt fel. Aja, Ann-Christine berättade att hästen jag kommer rida på inte gjorde mer än vad han behövde så det låter ju bra. Gick även in, alldeles ensam, i de båda hagarna och hälsade på de fem hästarna som just nu bor i den lilla byn alldeles vid Ljusnan. Återkommer senare med resultatet av hur detta påhitt gick ;)


Kusinvitamin :)

Nu väntar sängen då jag inte har varit i form på hela dagen. Hoppas att lite sömn ska ställa allt till rätta, en sjukdom orkar vi verkligen inte med just nu.

xoxo

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback