I just want you close

Det var några dagar sen jag skrev här, det vet jag. Men en av anledningen, och faktiskt den största, är att det inte händer något i mitt liv nu. Jobbar, äter och sover känns det som. Blir fotboll däremellan också men sen är det dött. Helt slut efter jobbet på grund av värmen så jag orkar inte ta mej tid att göra något heller. Behöver verkligen ett avbrott från det här snart. I need some action helt enkelt. Någonting måste hända snart, annars kommer jag att bli tokig. Att flytta från en huvudstad till en förort är ingen höjdare. Det finns fördelar, absolut, men just nu är dom få. Visst, jag tog valet helt själv och det får jag stå kast för nu. Så det är bara att hålla humöret uppe. Fake it 'til you make it!

Nyss hemkommen från match. Äntligen en vinst där vi för en gångs skull hade turen på våran sida. Aldrig under vare sig fotboll- eller handbollsmatcher har vi fått dom där turmålen som man behöver emellan åt. Men idag fick vi det och det känns grymt skönt! Visst, jag spelade inte en enda minut på grund av min vad. Fast tycker det känns jävligt skönt ändå :)


Bara två dagar kvar nu innan helgen. Känns skönt men samtidigt alldeles för långt. Har i alla fall kört med 'Imorgon kan vi säga att imorgon är det fredag' flera gånger idag. Så jävla bra talesätt efter Sandra ;)


Ätit jordgubbar till kvällsmat för första gången den här sommaren nu ikväll. Och satan vad gott det är: jordgubbar, mariekex, mjölk och grädde. Mums!


xoxo

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback