I will not give in to doubt

Så var tisdagen över vilket betyder ett steg närmare onsdag. Och när jag jobbat halva dagen imorgon så har jag gjort halva tiden på jobbet denna gång, vilket betyder att jag snart bara har tre och en halv vecka kvar ;)

Efter maten blev det en stund vid tv:n och sen en liten cykeltur. Körde in på en skogsväg mot för att komma ut vid reningsvärket och blev lite rädd där en stund. Stannade och plockade lite smultron och hörde massa ljud från buskarna. Snacka om att jag var tillbaka på sadeln snabbt och trampade iväg som bara den :p


Ljusne är allt bra fint på sommaren i alla fall...

Då jag upptäckt att min kamera på mobilen är bättre än vad jag trott ska jag försöka knäppa lite kort oftare och ladda upp här. Det är tanken och sen får vi se hur det går ;p

Snart väntar Allsång och sen får vi se om det blir en tidigt kväller.

xoxo

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback