Now I'm, one step closer

Nu så börjar det hända saker även i mitt normala, tråkiga, liv. Efter lite telefonsamtal så fick jag till slut reda på att jag kommit in i skolan, så hej då Ljusne. Känns skönt men samtidigt väldigt tråkigt och jobbigt att jag kommer flytta så långt bort. Men det är bara att gilla läget, jag vill ju gå den här utbildningen och då får man ta sitt pick och pack och flytta ner till Kalmar. Håller som bäst på att kolla efter lägenheter nu och det är inte det lättaste när man knappt hinner kika på dom innan dom är tagna. Tror dock att jag blivit erbjuden en lägenhet, men nu är frågan hur jag tackar ja till den?! Haha, antingen är jag jävligt dum eller så kan man inte tacka ja på sidan ;)

Nyss hemkommen från Sandarne där jag spenderade lite tid med Anna och Zaga samt även nya valpen Doris. Mycket söt, busig och med väldigt vassa tänder och klor :p Lite färska jordgubbar från deras land blev det också, I like.

                            
           Doris                                                                  Zaga


Nej nu blir det lite kvällsmat och sen väntar nog sängen. Börjar närma mej slutet på 'Snabba cash' nu och vill ju veta hur det går :)

xoxo

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback