When you think everything's gone wrong and everything blows up in your face.

Det är verkligen en sliten bloggare just nu. Jag är helt slut både fysikt och psykiskt för tillfället. Men det positiva med det här är att det inte kan bli så myckrt sämre ;)

Vad har hänt sen senast då? Inte alls så mycket. Jobb på dagarna vilket verkligen sliter. Värmen är grym när man måste stå i solen med varma kläder åtta timmar om dagen och arbeta. Försöker att inte klaga men det är verkligen svårt. Men det underlättar att man har trevligt sällskap. Skrattar en hel del om dagarna :) Malin och jag hade även lite vattenkrig med Johan i fredags när vi skulle sluta. Han ska nämligen börja i stan på måndag så då var vi ju tvungen :p

I torsdags så var jag inte hemma någonting i princip, kanske en timme max. Sen bar det in till stan och sommarens första trivselkväll. Var dock sjukt trött och lite halvt borta, men det är alltid mysigt. Kan väl säga så mycket som när Mona frågade hur det var med mej sa jag att jag var sliten. Fick till svar: Ja, jag ser det. Förklarar väl nästan allt.

Gårdagen var nästan lika. Kom hem och åt och sen iväg till samling. Matchen orkar jag inte ens nämna... Kom hem strax före halv tio tror jag och gjorde mej färdig samt kokade lite nudlar. Becki kom halv elva och hämtade upp mej och sis och sen även Hänne. In till stan och Jonsson's hus där lagfest väntade. Var nyktert för oss och vi lämnade gänget halv ett. Hem och ner i sängen direkt.

Har dock sovit riktigt dåligt i natt. Vaknat flera gånger och haft lite svårt att somna om. Var inte vad jag behöde men det är väl bara så det är, när man verkligen behöver sova så kan man inte. Har plockat ordning i mitt rum och så fint som det är här nu har det inte varit sen jag flyttade tillbaka in.

Snart blir det middag, tacos =) Sen börjar väl släkten rulla in om cirka två timmar. Syster fyller nämligen 24 idag!




xoxo

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback