I wanna live, just for the day

Nu var det längesen jag skrev här, men så blir det när man jobbar hela dagarna och inte orkar ta sig för så mycket annat. Vill bara att det ska bli riktigt fint sommarväder, men det är väl önsketänkande. En utlandsresa däremot skulle jag absolut inte tacka nej till, grymt sugen! Så om det är någon som vill åka så är det bara att höra av sig ;)

Onsdagskvällen spenderades med Becki när vi var och såg Harry Potter som väldigt många andra. Vi kom fram till att det är utanför biografen man ska hänga om man vill träffa folk :p Filmen var bättre än förväntat då jag hört att många tyckt den var sämst av de sju. Blev dock ganska sent och jag var väldigt trött dagen efter, men det är smällar man få ta.

Torsdagen och det blev ingen Trivselkväll för min del. Kände mej sliten från gårdagen och när varken vädret eller artisten var det bästa så blev det en lugn hemmakväll.

Fredag och första träningen efter uppehållet. Kom hem från jobbet och slängde i mej lite gröt med banan och sen bar det av till jobbet. Sex stycken blev vi och tyckte vi var riktigt duktiga den timmen vi höll på :) Hem och duscha och sen tog jag och Sis en cykeltur ner på Konsum där jag inhandlade lite chips vilket jag tyckte att jag förtjänade. Blev soffläge hela kvällen och la mej strax efter tio, trött som bara den och det tog inte lång tid innan jag somna ;)

Vaknade första gången runt sex imorse och sen har jag vaknat med jämna mellanrum. När klockan var strax före nio så gick jag upp och strax efter ringde min telefon. Man kanske ska se till att man ringer till rätt person när man ringer vid den tiden en lördagsmorgon?! Hade det inte varit för träningen så hade jag garanterat legat och sovit... Aja, upp och äta frukost och sen iväg till Borgen till tio. Återigen var vi lika många, men idag har Jonsson bytts ut mot Malin. Hemma igen runt halv tolv och efter duschen blev det en brunch bestående av yoghurt, te, macka med ägg samt äpple. Gott efter en jobbigt träning :)

In till stan lite senare där det inhandlades micro, dammsugare samt hårfärg. Efter maten vilket bestod av grillad flintastex och strips samt hallon och glass till efterrätt så åkte vi till stugan. Satte oss i båten och åkte ut till ön där blåbärsplockning stod på schemat. Självklart började det regna när vi började och myggen var som mygg brukar vara.


Älskar verkligen att åka båt!


Vi fick ihop en hel del, så lite sylt blir det nog allt :)


Sen fick Skrållan följa med oss hem då mamma och pappa åker på semester till veckan.


Nu är frågan om det blir fest eller inte, men det börjar bli lite sent så blir nog nyktert den här helgen också.

xoxo

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback