Inside your restless soul your heart is dying

Torsdagen bjöd på Trivselkväll tillsammans med Sis, fick sällskap i gräset av Linda och Louise också. När kvällens gästartist, Andreas Johnsson, klev upp på scenen så var våran kommentar densamma: 'Shit va kort han var!' Blev dock lite besviken när han körde "storbands-låtar" och även gjorde om Glorius till sådan. Menmen, helt okej ändå.

Fredagen bjöd inte på så mycket, är helt slut efter veckorna men nu har jag bara två kvar så det gillar vi skarpt :) Fick även lägenheten så nu känns det att man är på väg :)

Lördagen spenderades i stugan och jag lyckades få med hela familjen på en liten fisketur. Dock kom vi hem tomhänta, eller syrran lyckades först få en spigg och sen en mört medan det enda jag åstadkom var en sticka i fingret. Men med systrarna Skoglund på sjön så blir det alltid lite äventyr, skulle vara roligt att filma någon gång ;) Den här gången får syrran priset när hon fick upp mörten :p


Jag fick vara kapten :)


Fångst nummer ett ;)


Nummer två var en aning större.


Familjen Skoglund på havet är alltid ett äventyr :p



Dagen har jag tagit det dåliga vädret i akt och börja kolla igenom vilka saker som ska med till Kalmar och vilka som ska få vara kvar här hemma. Har en hel del så lite i taget känns som ett bra koncept.

xoxo

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback