Time won't wait

Antar att ni alla någon gång har haft en känsla av att 'idag var det någonting jag skulle göra'. Precis så har det varit för mej idag. Det känns som om det är något jag skulle ha gjort men jag har ingen aning om vad det kan vara. Det är riktigt irriterande och jag kan inte sluta tänka på det vilket inte gör det lättare att minnas. Förhoppningsvis var det inte någonting speciellt viktigt, det hoppas jag i alla fall. Men det kan inte vara några räkningar så vräkt ska jag väl inte bli ;p

Tentan då. Jag kan faktiskt inte svara på hur det gick. Jag kan lika gärna få godkänt som om jag får göra omtenta. Det kan skilja många poäng eller några. Jag får helt gå omkring i tre veckor och vänta på resultatet, känns mindre roligt.

Inte blev det någon tenta-fest för min del heller. Mådde verkligen inte bra efter tentan och så här i sjukdomstider vill jag inte riskera något. Har verkligen inte tid att bli sjuk! Så i stället blev det en lugn hemmakväll och hemgjord pizza, inte helt fel det heller faktiskt. Kikade dessutom på We Will Rock You, njöt och drömde mej tillbaka.


 
Rekommenderar verkligen alla att se musikalen!

Kursstart idag, marknadsföring som gäller inom ekonomin nu. Och efter dagens föreläsning så känns det inte alls hopplöst. Det är ju logiskt alltihop och har en känsla av att det inte alls kommer bli så många gubbar och teorier att komma ihåg. Jag och Evelin åkte också med föreläsaren hem till Kalmar, riktigt skönt och hemma ungefär en timme tidigare. Det tackar vi för! :)

Nej, nu blir det soffläge resten av kvällen. Boken som jag hade som mål att läsa ut idag får vi ta en annan gång. Musik-föreläsning imorgon och på onsdag. Vet inte om jag ska skippa onsdagens föreläsning eller inte. Många är sjuk uppe i Hultsfred och just nu lockar det inte så mycket att gå upp klockan fem. Får helt enkelt ta en funderare på det hela.

Satt igår en sväng och kikade igenom och ordnade upp mina bilder på datorn. Och det kom så sjukt många minnen, blev nästan jobbigt. Det är roligt att ha gjort en hel del i sitt liv, absolut. Men när man saknar någonting riktigt mycket är det ibland svårt... Här kommer en bild från en av de absolut bästa dagarna i mitt liv hittills:


Brighton, augusti 2007.

xoxo

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback