'Cause I know I said I'm sorry but that's not what I meant to say

Torsdagskvällen/natten var händelserik. En riktigt rolig kväll rakt igenom, och vi lämnar nog det hela där. Fredagsmorgonen var däremot inte så rolig med huvudvärk och föreläsning som väntar om två timmar. Och som Jonas (läraren) sa, att det här är något som vi kan stöta på i vårat yreksliv senare, haha.

Tog mej igenom dagen och även bussresan hem till Kalmar. Sen blev det soffläge och pizza kvällen lång, eller lång och lång, jag däckade strax före elva.

Idag har jag inte alls gjort mycket. Det lockar inte att gå utanför dörren eftersom det är tio grader, blåst och regn. Var ut i morse och cyklade och hämtade tvboxen, så nu har jag äntligen fler kanaler. Så det har blivit lite tid vid tv:n, har även packat ur väskan sen Hultsfred, diskat och plockat i ordning kläderna. Nu tänkte jag kika på Top Model och sen blir det att trotsa vädret ytterligare en gång för att åka till Maxi.


Sommar vore inte helt fel!

xoxo

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback