Autumn leaves under frozen souls

Så har en nykter helg gått förbi, fast eftersom det var fullt ös i torsdag så känns det inte riktigt som en nykter helg. Torsdagen sitter fortfarande kvar i kroppen, då framför allt i halsen. Dessutom så har jag blivit lite öm i ryggen vilket kan ha att göra med min och Sandras vurpa på dansgolvet under kvällen. Känns heller inte som om det är första gången jag skriver det :p

Det har i alla fall varit en lugn helg som jag har spenderat inomus. Anledningen stavas storm. Det har varit lika väder idag som igår: regn och blåst. Men det är höst och då får man väl ta sånt här väder. En vind/regnjacka känns som en bra investering, något som jag kanske snart måste införskaffa.

Idag har det blivit en hel del plugg, men inte så mycket som beräknat och hur mycket som fastnat vet jag inte heller. Har gått riktigt segt och vet inte om det är vädret som gör det eller om det bara inte finns någon ork. Det blir en hel del plugg i veckan eftersom det är föreläsningar måndag-torsdag, och sen på fredag blir det it-labb. Dessutom är det flera grupparbeten som måste hinnas med och jag börjar verkligen få panik. Måste försöka lugna ner mej.

Jag har även lyckats med att ha sönder en tallrik och ett glas under loppet av kanske två minuter. Höll på att diska och så åkte ena tallriken från stället ner i ett bord och sen ner på golvet. När jag så var färdig och skulle ställa sista kastrullen upp sista kastrullen så flög ett glas ner i vasken. Var inte en nöjd Anna då kan jag säga.



Måste dock erkänna att det här vädret kan vara mysigt till viss del. Sitter nu med en stor kopp te och ljus i hela lägenheten. Kikar på Real-Sevilla, sitter vid datorn, och framför allt: bara njuter.

xoxo

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback