Happy birthday to you

Nu var det längesen igen, jag vet. Det här med att uppdatera mest varje dag går inte direkt jättebra just nu, men jag ska jobba på det. Tänkte uppdatera torsdag kväll (tror jag) men då funkade inte sidan. Och sen har jag inte haft ork eftersom det är så mycket i skolan nu. Första seminariet på måndag, sen är det så tre veckor i rad och fjärde veckan, alltså 7 november, är det första tentan. Är sjukt stressad men trots att jag försöker mitt bästa så kan jag inte stressa ner. Det går ju liksom inte bättre av att man stressar. Får, och ska, göra mitt bästa, kan liksom inte göra mer än så.

Har varit nere på stan en sväng idag och hittade det jag var ute efter, en vindjacka, samt lite andra saker. Varför är det så lätt att spendera pengar? Nu slappar jag lite framför tv:n och om en timme blir det fotboll. Tror tyvärr inte på vinst, 0-0 eller 1-0. Men hur matchen nu än slutar så hoppas jag att det blir en trevlig kväll.



19 år idag, grattis brorsan!


xoxo

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback