I'm so happy

Jag måste bara skriva ett kort inlägg nu innan jag ska ta cykeln ner till station. Har haft en konstant leende på läpparna i kanske en kvart nu. Kikade studentmailen och vi hade fått svar på första seminariet och reslultatet var bättre än jag hoppats på. Vi fick 4 av 5!!! Känns riktigt bra, fyra extra poäng till tentan är inte helt fel.

Som sagt Norrköping idag och det gör att leendet är lite större. Träffa mamma och syrran för första gången på två månader och så Champions of Rock ikväll. Anna är glad!


En två år gammal bild sen utgång i London. Men glad var jag :D

xoxo

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: sandra

haha, härlig bild :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback