Leaving pieces of me behind

En trött Anna som skriver och planerar en tidig kväller. Blir en snabb punktlista:

  • Seminarium idag och det gick riktigt bra måste jag säga. Med tanke på att vi inte hade övat och att jag två minuter innan vi började fick reda på vad jag skulle prata om.
  • Annars så var det buss till Hultsfred idag igen, verkligen less på lövhalka nu.
  • Fick en present i posten idag och det lättde verkligen upp mitt humör. En teckning från kusinbarnet Stina låg i ett kuvert. Uppskattat när man inte alls förväntar sig det :)
  • Imorgon bär det av till Hultsfred 10.25, jag hoppas verkligen på tåg. Gästföreläsning med Daniel och jag har verkligen stora förhoppningar. Han kan vara den person i världen som kommit längst inom sitt område.
  • Övernattning på Lilla Torget så när jag kommer tillbaka till Kalmar återstår att se. Måste nämligen hitta ett partnerföretag och besöka dom den här veckan.
  • Ett stort grattis till min kära A2 som idag blir lika gammal som sin A1. <3






xoxo

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback