This girl tries her best everyday

Den här gången är det faktiskt inte bara mitt fel att det var över en vecka sen som jag sist uppdaterade. Blogg.se har nämligen inte fungerat när jag väl har haft tid att uppdatera. Men nu ska vi se om jag kommer ihåg vad som har hänt sen sist.

Föreläsningarna med Daniel var riktigt intressanta och han verkar vara en störtskön kille. Har lärt mej mycket nytt, som t ex att man egentligen ska betala STIM om man lägger upp en låt/video på sin blogg, men något som inte fastnade riktigt var när han skulle förklara hur en CD-skiva fungerade. Han stod och pratade om något och så tittade han på mej som måste ha sett ut som ett frågetecken, för direkt därefter frågade han om vi förstod. Vilket hela klassen svarade nej på. Haha :)

Vad har vi mer hunnit med då...
* Fått ett parnerföretag
* Sista föreläsningen på ekonomin
* Jag missade intervjun med Svenskt Rockarkiv (lång förklaring varför...)
* Haft seminarium 2
* Skrivit klart partnerföretagsrapporten (vilket vi är väldigt stolt över!!!)
* Tågen har fungerat som dom ska
* Spenderat helgen + måndag + tisdag i Hultsfred
* Ätit scones, hemma hos Ita och Petter tillsammans med Sandra och Lina, en lördagkväll
* Börjat titta på Mysteriet på Greveholm


Petter och Ita

Sen så var det ju förra torsdagen sittning för oss på Campus. Först tacos vilket väl var helt okej men det känns aldrig som det riktigt lyckas när det är storkok. Medan vi åt hade dom någon sort lek, vi skulle bygga ett nätverk. Orkar inte riktigt gå in på hur det hela fungerade. Underhållningen stod Adam Heldring för och han var jäkligt bra, lyssna in på Spotify.


Adam


Det har säkert hänt en massa till som jag inte riktigt kommer ihåg just nu. Om inte annat så har vi snackat en massa skit och konstiga saker.

När jag vaknade imorse vid halv åtta så var det värsta dimman, som nu börjat lätta men fortfarande är kvar, och knappt en grad varmt. Kanske nu man riktigt kan säga att hösten är här?!
Nu blir det snart en sväng förbi BBS och sen är det tänkt att det ska bli biblioteket mest hela dagen.

xoxo

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback