This time I know it´s the real thing

Alltså nu börjar jag nästan bli irriterad på riktigt. Blogg.se funkar aldrig när ja vill använda det, vet inte om det är för många användare samtidigt som gör det eller om det är något annat. Tjatigt är det i alla fall.

Onsdagen och gårdagen innehöll väl inte så mycket plugg som jag planerat. Men det är faktiskt inte så kul att sitta och läsa hela dagarna och speciellt när en massa tankar flyger runt i huvudet som inte har med musikens framtid eller organisationer att göra. När jag slutat om dagarna och sett efter hur mycket jag läst, så har det blivit ca 100 sidor. Det är ju duktigt gjort har jag då tänkt för mej själv fram tills dess att jag upptäcker att jag mycket mer än hälften kvar att läsa. Då känns det inte lika bra länge och jag kommer på mej själv med att undra varför jag inte läste mer.

Men idag är det fredag och jag tänkte bara läsa det jag verkligen känner att jag vill. Känner jag att jag efter 15 minuter tröttnar så ska jag sluta. Vi jobbade faktiskt hela helgen och jag har varit, hyfsat, duktig den hela den här veckan. Så därför kommer det inte bli några sura miner om jag inte öppnar böckerna överhuvud taget idag.

Har nyss tagit en kopp te här i sängen och det är så mysigt att kunna ligga kvar under täcket och bara njuta. Kokat ett ägg som kommer bli min frukost tillsammans med lite yoghurt hade jag tänkt. Sen blir det en cykeltur ut till Hansa City som öppnar sitt modehus idag, tänket att det kanske kunde vara några öppningserbjudanden, who knows. Detär ungefär som Valbo hemma och ligger inte alls långt från mej, vilket är lite farligt. Det känns som om svängen in på IKEA kommer betyda att Anna handlar mer än det hon har tänkt, men nej. Idag ska jag vara duktig och inte göra det!


En varm sommardag på havet vore inte helt fel nu...


xoxo

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Frida

Det är bara att byta till blogspot, där krånglar det aldrig:) typ.

Vart skulle hansa city öppna? är det där ute vid ikea där det förr stod "mode" på ett helt hus?

//Kram Frida i klassen

Postat av: Syster

Vilken mästerfotograf som tagit den där bilden ;) Imorgon ses vi, weeiii! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback