Pictures everywhere

Dagen har väl varit helt okej. Började mitt "nya liv" imorse vilket innebär en morgonpromenad på cirka 30 minuter varje morgon. Var soligt och skönt klockan åtta då det kändes riktigt skönt när jag kom hem igen faktiskt. Sen blev jag lite sen till tåget så jag trampade på som en tok och var på stationen tre minuter innan tåget skulle gå. Men det visade sig att det blev buss i stället vilket gick segt, men fördelen var att jag slapp betala :) Föreläsningen gick bra och vi slutade dryga timmen tidigare än planerat, det tackar vi för. Gick hem till mina "roomie'sar" efteråt och slappade lite innan tåget gick hem. Och där var det fel på kortautomaten vilket betydde ännu en gratisresa, I like. Imorgon blir det dessutom bil fram och tillbaka, det går bra nu som ni kanske märker.



Här kommer nu det utlovande bildregnet.


Flaggan, eller en del av den.


Trubadurerna i Kalmar.


Bålen vi blev bjudna på under maskeraden.


Ängel vs djävul


Mina roomie's


Såpabandy


Skål! Under Malta- Sverige bestämde vi att vi skulle ta en shot för varje mål. När vi äntligen fick ta en tyckte bartendern synd om oss så han bjöd på en till :)


Mys!


The girls! (Lina, Filippa och Sandra)


Klassens par, så söta så! (Petter och Ita)


Rickard var verkligen grymt på gitarren.


Tack vare Ida är jag inte den enda från Gävleborg. Så mobbningen av dialekten är jag inte ensam om ;)

Ja, det var några bilder i alla fall. Lägenheten är ännu inte fotograferat eftersom jag inte fått direkt ordning, men det kommer framöver.

Nu ska jag bara slöa resten av kvällen och försöka lägga mej i hyffsad tid.

xoxo

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback