Wake me up when september ends

Hösten är verkligen här nu, och det är med blandade känslor jag möter den här årstiden. Hösten är mysig, när man sitter inomhus med en kopp te i alla fall, sen finns det fina höstdagar då man bara vill vara ute och promenera bland de fina träden. Men sen så finns det, enligt mej, mycket negativt med den här årstiden också. För mej betyder höst regn och rusk, gråa och blåsiga dagar, humör som inte ligger i topp och dagar då man bara vill ligga under täcket. Men det känns som om det här kommer bli en bra höst. Jag har en bra känsla i kroppen.
 




Har inte alls gjort så mycket sen sist, det har varit mycket plugg. Sen så har kroppen inte mått så bra heller och en förskylning ligger nära. Men tack vare mycket vila så känns det som om det blir bättre och bättre och hoppas att det kommer fortsätta att gå åt rätt håll.

Imorgon blir det en sväng till bbs för att göra en it-labb mellan 13-16. Ska möta Evelin vid tolv och så ska vi börja då så att vi slipper stressa sen. Förutom det ska jag en sväng till banken och sen blir det även mycket plugg. Sakta men säkert så kommer jag i kapp, trots det är jag ca 150 sidor efter det jag ska ha läst. Och sen till föreläsningarna nästa vecka så är det säkert ytterligare ca 200 sidor som ska läsas.

Så vad jag ska göra den här veckan är att läsa och åter läsa. Så kanske, bara kanske, kan jag vara i kapp till nästa vecka.

xoxo

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback