Dancing the whole way home

Dagen har bjudit på helt underbart väder. Sol, blå himmel och cirka 30 (!) grader varmt. Visst, jag bor i ett stenhus så man kanske inte ska lite helt på min termometer. Men om den visar så varmt så läre det ju har varit dryga tjugo i alla fall.

Blev en springtur i finvädret imorse (hade planerat ett besök på gymmet men kände att jag bara inte kunde) och detta "off-road". Sprang lite terräng och tittade samtidigt på skolungar, kanske tredjeklassare, som hade lektion utomhus. Detta fick mej att tänka tillbaka på den tiden, vad allt var lätt då. Man behövde inte oroa sig för i princip någonting, eller oroade sig gjorde man säkert, men kanske då om killen man frågat chans på skulle säga ja, och skolan var bara rolig.

Våren är alltså i full gång här nere i Kalmar och trots att jag bara varit hemma i två dagar känns det som en vecka. Trivs här nere och börjar fundera på hur jag ska klara mej hela sommaren. Tack och lov får jag träffa många av mina kamrater på festivaler i sommar, annars hade det varit väldigt jobbigt.


Tagen när mamma var och hälsade på i början av mars. Nu är det snöfritt och blommor överallt.

Nu tänkte jag titta på fjärde delen av Millennium och sen blir det kväller i hyffsad tid. Föreläsning nästan hela dagen och sen ska jag och Jonna börja jobba på caset också.

xoxo

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback