Tell me that you need me

Som ni ser håller jag på med en ny design. Gjorde headern igår och ska fixa till det andra någon gång i veckan.

Åkte hem till Kalmar idag och fick sällskap av Sanna, vilket gjorde väntan i Stockholm mycket roligare. Dessutom fick vi fylla i en enkät, något jag tycker om att göra. Sanna var helt säker att jag skulle säga att vi inte hade tid (då vi pratat om det strax före), men jag tackade glatt ja. Resan gick utan problem och förseningar och jag var hemma i lägenheten strax efter klockan fem. Vädret är mycket bättre här och det känns riktigt skönt att vara hemma igen. Imorgon får jag träffa alla nyfunna, fina, vänner och det känns riktigt roligt. Så det blir snart sängen med tanke på att jag ska upp strax före fem imorgon bitti.

xoxo 

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback