The worst day of my life

Har inte bloggat på sex dagar, fy på mej. I helgen har jag inte haft tid (mer om det i ett annat inlägg) och igår hade jag inte orken. Det här kommer inte bli ett speciellt långt inlägg och heller inte direkt positivt. Dels för att jag inte har hänt något direkt jättekul och sen för att jag inte är positiv i  denna stund.

Starten på den här veckan kan räknas som en av de värsta i mitt liv.

Måndag: Vaknade upp kl 9 och upptäcker att jag inte ställt alarmet kvällen före. Missade föreläsningen och dessutom chansen att åka bil.

Idag: Riktigt glad imorse att jag vaknade. Cyklade till stationen och var där tio minuter innan tåget skulle gå. Ser att det är ett nytt tåg och har en känsla om att det kommer bli en bra dag. Messar Evelin och talar om vart jag sitter. Hennes svar får mej att känna att dagen inte är så bra ändå. Har nämligen åkt ett tåg två timmar tidigare än vad jag behövde. Hemresan och jag tappar på något sätt bort mitt tågkort som jag köpte för en vecka sen. Anders tror att någon har tagit det och jag börjar hålla med honom. Dessutom så sträckte jag axeln när jag skulle ta bort insekten. Detta är numera känt som "Insektsincidenten". Inget annat att göra än att köpa ett nytt kort för 800 kronor. Riktigt surt!

Det känns som om veckan bara kan bli bättre, men det skulle inte förvåna mej om jag bryter benet eller något.

Som sagt, (förhoppningsvis) ett mer positiv inlägg nästa gång.

xoxo

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback