Who says you can't get home

När Sandra var här förra veckan sa hon "Du vaknar ju alltid tidigt!" och idag kan jag inte göra annat än hålla med. Halv nio tyckte min kropp att det räkte med sömn, även fast det var lördag. Låg kvar nästan en timme innan jag gick upp och gjorde frukost och tittat klart på filmen sen igår. Efter rekomendationer av systeryster blev det 'Center stage: Turn it up' och den var helt okej. Annars gjorde jag inte så mycket igår; pluggade, handlade och lite smått och gott. Blev pizza till 'Så ska det låta', men artisterna hade ju kunnat vara bättre.

Dagen då. När jag tittade ut genom fönstret kände jag att det inte gjorde någonting att jag vaknat tidigt. Blå himmel och sol kändes inte helt fel. Blev en tur ut till Hansa i jakt på en ny mobil, det var det enda jag skulle handla. Hade nämligen bestämt att jag skulle ha en billig helg. Men när jag kom hem några timmar senare hade jag både det ena och andra med mej. Så den billiga helgen får jag helt enkelt skjuta på. Mobil hittade jag, blev inte en iPhone som jag funderat på utan en HTC Magic. Den var lite bättre i pris och då jag titt som tätt är väldigt klumpig kändes det bättre. Nu gäller det bara att försöka lära sig hur allting fungerar. Skriva sms tar för tillfället ganska lång tid, så vänta er inga snabba svar ;)



Om en halvtimme parkerar jag framför tv:n. Först är det 'Wild kids' (där jag, Sandra & Lina blev kär i en av killarna förra veckan) och sen finns det säkert något att kika på i väntan på Millennium. Imorgon hoppas jag på lika fint väder som idag, då blir det att parkera på balkongen med lite ekonomi. Mitt fotbollslag har cup den här helgen också. Fick nyss rapporter om att det bara blivit segrar idag och att kvartsfinal väntar imorgon. Självklart blev den mot Mohed, men jag ska sitta här och hålla tummarna.

xoxo

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback