Another one bites the dust

Så var det dags för den andra ekonomitentan. Ser inte fram emot att spendera fyra timmar i en sal utan fönster...det är nästan lite läskig. Jag som gärna vill sitta bredvid ett fönster och titta ut för att hitta svaren på frågorna. Sitta och tänka och se ut över vad som försigår därute. Men nej, i Kalmar gör man tentorna i en sal utan fönster. Så det är bara att göra sitt bästa och hålla tummarna för att det ska gå vägen. Det roligaste kommer dock efter tentorna och tre tjejer i klassen har ordnat ett tema för denna; 90-tal. Kan inte bli annat än roligt och det känns som om det kommer bli en riktigt nostalgitripp :)


Evelins bord sen första tentan. Hon hade lite beslutsångest över vad hon skulle ha med sig ;p

Alltså tenta 9-13, sen förbi stationen för att köpa tågkort och så förbi den gröna affären på vägen hem. Ska köpa till Lina som inte hinner gå dit idag, den stänger nämligen 13 i Hultsfred. Sen vid halv fem bär det av uppåt och där blir det fest hela natten. Söndagen antar jag blir riktigt lugn och jag tänkte försöka komma hemåt mitt på dagen någon gång.

Hoppas alla får en bra helg!
xoxo

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback