He walked the streets a soldier and he fought the world alone

Har fortfarande inte fått Internet att fungera, så att inläggen knappt kommer beror på det. Att sitta på golvet är inte speciellt bekvämt och inte direkt varmt heller. Men Frida trodde att hon och Pierre skulle kunna ha tid att komma förbi idag, så jag håller tummarna.

Tentan gick helt okej men jag vågar inte hoppas på något direkt betyg. Så det är bara att vänta och sen hur det gick. Festen var riktigt rolig! Verkligen en tillbaka "lyssning" på allt som spelades när man växte upp. Jag och Filippa dansade tryckare så som man gjorde i trean ;)

Har fått tillbaka musik-tentan som vi gjorde innan jul och jag är verkligen inte nöjd med mitt betyg. Men det var väldigt små gränser och jag orkar inte tjata till mej ett högre betyg. Det får vara som det är helt enkelt och hoppas att det är det sämsta betyget jag får.

Nya musikkursen har börjat och det känns som om det kommer bli riktigt roligt och intressant. Daniel är en skön prick och vet verkligen vad han pratar om. Dessutom älskar jag hans svengelska :D Har nämligen fått tre utbytesstudenter, två från Usa och en från London/Tyskland, så kursen går på engelska. Ekonomikursen sätter igång på måndag och det kommer att bli en körig vår. Har seminarium och två tentor på fem dagar vilket inte känns lockande direkt. Men det är bara att göra sitt bästa.

Hade sovmorgon imorse men har hunnit med att handla redan, tillsammans med Emelie. Har haft en stunds paus här hemma och tänkte nu cykla upp till Berga för att hämta böcker som kommit. Tanken är också att jag ska förbi Friskis & Svettis och prata med dom samt förbi en frisör och boka tid. Får väl se hur det går...

Therese och Sofia kommer till mej vid sex-tiden och stannar över natten. Dom har tenta på lördag så dom sover här för att slippa åka så tidigt. Ikväll blir det tacos och lite mys och imorgon troligtvis en stund nere på stan efter dom är färdiga.

xoxo

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback