It's hard to stand here alone

Måndagen var nästa hemsk. När klockan ringde 04.40 trodde jag inte att det var sant. Pallrade mej upp ur sängen och var färdig på tjugo minuter. Hade förväntat mej att det skulle gå segt eftersom det var så tidigt, men i stället fick jag tid över. Satt en snabbis vid datorn innan jag sakta åkte ner mot stationen. Var där ungefär en kvart innan tåget (tack och lov) skulle gå men det var öppet så jag gick in och satte mej. Efter en stund kommer Anders och slår sig ner på andra sidan gången. Vi var väl båda lite slitna om man säger så. Direkt efter konduktören varit och kollat på biljetterna drog han ner mössan över ögonen och jag ner huvan. Kunde dock inte riktigt somna utan halvslummrade fram till Hultan. Smög in på Lilla torget och la mej i soffan en liten stund. Föreläsningarna gick bättre än förväntat och jag var inte alls lika trött som jag trodde att jag skulle vara. Det var buss hem men jag lyckades sova en bit. Kan säga att jag somnade ovaggat strax efter tio den kvällen. Efter att ha haft dubbla föreläsningar och varit borta fram till 18.15.

Idag har har jag inte gjort någonting direkt som varit jättekul. Pluggat en del, hämtat några böcker som kommit och beställt klipp-tid. Tror inte att det har gått så här lång tid utan en klippning så det ska bli skönt att få göra det snart. Kikat en del på tv, slappat, läst och lite allt möjligt. Imorgon är det grupparbete på förmiddagen och sen blir det väl lite ekonomi på eftermiddan.

Torsdag är det föreläsning igen vilket betyder det tidiga tåget. Stannar nog kvar i Hultan efter det och går ut på Metropol med dom andra.

Har många bilder sen jul som jag har tänkt lägga upp några stycken av. Men får se när jag har tid och ork till att gå igenom dom ;p



xoxo

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Frida

Hej!

Fungerar internet nu?

Vi ses om en timme!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback