My soul is painted like the wings of butterflies

Har suttit och försökt fixa till layouten lite. Men kommit fram till att det inte är så lätt när man inte har PhotoShop... Får heller inte alla färger att fungera. Så just nu får den ser ut som den gör vid tillfället, så får jag pilla lite när jag har tid nästa gång.

Idag har det gått från sol, till snö, till uppehåll, till snö igen. Inget roligt väder med andra ord. Hade tänkt att gå en promenad ner till bibblan imorse när jag vaknade och såg att det var soligt. Men medan jag åt frukost så byttes solskenet ut mot snö, så det fick bli en tur på cykeln. Annars har jag inte gjort direkt mycket idag, pluggat lite och bara slappat. Kollat på finalen i handbolls EM och tyckte att det var helt rättvist att Frankrike vann. Kroatien har i princip bara Balic medan Frankrike har större brädd.

Imorgon är det tvättning 10-13, städning och plugg som står på schemat. Matlåda till tisdags ska också hinnas med samt packning inför övernattningen tisdagkväll.


Vill ha sommar nu...!

Om någon har Photoshop så får ni gärna höra av er! ;)

xoxo

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback