All the things I feel I need to say I can't explain in any other way

Så var det dags för studentfirande här i Söderhamn. Det betyder också att det är tre år sen som jag sprang ut på trappan. Tre år. Lika lång tid som jag gick på gymnasiet. Helt sjukt. Vart har de åren tagit vägen?

Ska in och kika på årets studenter hade jag tänkt, få lite nostalgikänsla. Vädret är kanon vilket glädjer mej, man vill inte att det ska regna på en sån här dag. Jag kommer ihåg att vi hade en jättevarm studentvecka, den varmaste på hela sommaren. Kommer ihåg hur jag tyckte synd om alla killar som svettades i sina kostymer. Men när det händer en gång i livet, då står man ut.


Jag, Lina & Sara nere på Stenö.

Blir också ett besök till Verkstäderna (först ska jag också hitta dit) och lite prat om morgondagen. Vet fortfarande inte riktigt vad jag ska göra, men får väl reda på allt sånt idag. Jonte pratade något om riders så vi får väl se vad dom har planerat åt mej. Att det däremot ska regna imorgon känns mindre roligt och jag håller tummarna att metrologerna har fel. Eller i alla fall att det blir uppehåll på eftermiddagen och kvällen.

xoxo

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback