And the good girls are home with broken hearts

Okej, det blev ingen blogg igår men nu slänger jag upp lite bilder. Det blev nämligen sent igår, eller jag pluggade ganska sent och sen hade jag fullt upp. Var kanonväder så jag satt ute på balkongen på förmiddagen och sen vid sex åkte jag till bibblan för att göra färdigt musiken. Strax före åtta när jag nästan är färdig så kommer vakten: "Du måste avsluta nu för vi ska stänga." Det kändes verkligen kul att sitta kvar tills dom stängde, men för att göra saken värre så kommer jag ut och möts av fyra tjejer. Alla uppklädda i klänningar, dom spelar kubb och dricker vin. "Jag då?!" var min första tanke. Men imorgon då jäklar. Skumpa och pizza är inbokat så det är bara att hoppas på finväder.

Och finväder är det just nu. Drygt 17 grader varmt sol och i princip blå himmel, sommaren har äntligen hittat Kalmar också. Blir en sväng till bbs för att göra klart arbetet och sen möta upp Emelie för att plugga. Plugga är allt mitt liv består av just nu känns det som, men samtidigt så måste jag städa och packa också. Det kommer bli intressant när jag kommer hem till Ljusne och ser vad jag har fått med mej egentligen.


Tre kort och ett paket väntade på mej i brevlådan för en vecka sen :)


Mitt hus. Bilden tog i början av maj då vi fortfarande hade sol.


Någon som känner igen outfiten? ;)


Underbar kvällssol på kyrkogården.


Jag och Emelie tog en promenad i söndags...


...och tittade på lyxområdet lite. Men nej, jag trivs där jag bor.

xoxo

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback